Signemask Dogum yapan arkadaslar son gunlerinizi nasi gecirdiniz. Sancilari nasi karsiladinizzz?? Bugun kontrolum vardi 20 dk.da bi sancim cikti eve gelince belim siddetlendi. Tavsiyeleriniz neler ?
tortil21 Signemask iyi geceler canim. Bende suan 37+2deyim. Ara ara agrim oluyordu geciyordu. Şimdi lavaboya uyandim kasiklarimda adet agrisi gibi hissettim sonra yataga gectim belime cok agri girdi uzanamadim, şuan dolaniyorum :(
Ebruliiii tortil21 aynısıyım kasıklarım uzanınca çok ağrıyo adetin ilk günü gibi dolanıyorum biraz diniyo
Signemask tortil21 Rabbim seninde yardimcin olsun cnm . Hareketlrrini takip et bebisinin. O haftalarda ufK tefek benimde oluyodu. Zillimizin gelme niyeti kesildi heralde.
tortil21 Signemask Allah saglikli dogumlar.versin insallah canim cok bekletmez umarim. Hareketleri dogum zamanida olsa olmasi lazim demii.
tortil21 Ebruliiii cok bekletmezler insallah 😌 Yataktan kalkinca 1 dk sonra ancak yürüyebiliyorum. Bacak aram cok agriyor. Sona geldik hayirlisii olsun insallah
Ebruliiii tortil21 hah işte tamda tarifi o yataktan kalkınca bi kaç adıma penguen gibi gidiyorum çok sızlıyo