SezinVatansever Kızlar 13.haftamdayım. İlk zamanlarda bile bu kadar çok midem bulanmazdı. Şimdi ise hergün bulantı yaşıyorum. Böyle sürekli bulantı yaşayan var mı ?
BerilTuranHoolu SezinVatansever ilk zamanlara göre daha az ama bazı günler ilk zmandan beter oluyorum. Bu arada 14+3 haftalığm canm. Aç brakmamak lazım mideyi en önemlisi az salçalı ve baharatlı şeyler yedikten snra bile mide toparlanamıyor
Asli2663 SezinVatansever canım ben 15.haftama kadar çektim sen kendini susuz bırakma yastığını yüksek tut bir de zencefilli bal limon sıcak su iç çay gibi kraker çok yeme vücudunda ki tuz oranı artabilir Allah yardımcımız olsun
Ceren35 SezinVatansever 12. Haftamdayim 7. Haftadan beri mahvoldum sogru duzgun bir sey yiyemiyorum bende yogurtlu sebze yada yogurly makarna ayva iyi geliyor yesil elma vee cubuk kraker 🙂 icim disim cubuk oldu
SezinVatansever BerilTuranHoolu meyve dahi yiyemiyorum canım hiç iyi gelmiyor yoğurt yiyorum bol bol sebze yemeği de yiyorum ama dediğin gibi arada beni mahvediyor 😕
Semranurum SezinVatansever yeşil elma ve cubuk kraker mideni bastırır Can'ım ben ilk 3 ay hep bunları yedim birde dedigin gibi ayran ve yoğurt
SezinVatansever Asli2663 amin canım 🙏🏻denicem bu dediğini inşallah iyi gelir dediğin gibi teşekkür ederim ☺
SezinVatansever Ceren35 bende çok tüketemiyorum ama dediğin gibi en iyisi bu canım başka yapabilecek bişeyimiz yok inşallah en kısa zamanda geçer ☺☺☺
SezinVatansever Msaa Allah yardımcımız olsun hepimizin 🙏🏻☺ Çok zor ama sağsalim kucağımıza alınca bebeklerimizi Emin’im gülümseyerek hatırlayacağız 😇