Kizlar sabahtan beri bir suru post açmıştim sabah yatisim yapildi fitil yerlestirildi acilmam cok yavasti saat 11 gibi alttan muane oldum kanamam oldu sanci gelmeye basladi saat 19 gibi sancilar siddetlendi ama bu sure zarfinda acilma hep 3 cm de kaldi 7 de nst ye baglandim suyum patlatildi lama yapildi artik dayanamiyodum ama rabbim sabrini veriyor gercekten su bosaltildiktan sonra kustum 1 saat sonra falan bi ikinma istegi geldi vucuduma engel olamiyorum hic bagirmadan ikindim sanci odasinda 15 20 dakka ikindim doktor saclari cok guzel diyor sonra dogum haneye alindim ordada iki uc ikinmada kizim cikti cok sukur saat tam 21 45 allahim bu nasi bi duygu bebegi kucagima verdiler sicacik anne oldum ben rabbim bu duyguyu herkese nasip etsin suan dikislerim fazla sizliyor 20 25 dakka surdu dikis atilmasi ama umrumdami bebegim dogdu kara kara saclari var cok tatli masallah suan uyuyor tek sorunum gogusumun ucu hic yok ama biraz sagip vermeye çalışıyorum size tek tavsiyem ikinirken bagirip gucunuzu harcamayin zaten insana mukemmel bi ikinma hissi geliyor bide hep dua edin o an rabbinle bas basasin bi tek rabbin kurtarabilir seni evet zor ama bebegin ciktigi an bitiyor hersey benimde hikayemi yazmak boyle nasip oldu rabbim hepinize hayirli dogumlar nasip etsin insallah bu arada 40 +5 de zorla geldi nazli kizim