Kaderozy yuvarlaklar kestim dikerek birleştirdim iğne oyası gibi sonra içini elyafla doldurdum. Fil için internette kalıplar var bakarak çizdim keseye sonra kesip onlarında diktim. Ve bitti 🥳 biraz zaman alıyo ama hem zaman geçiyo hem de insan yaptıkça heyecanlanıp mutlu oluyo denemenizi tavsiye ederim ☺️