Bugün başka bir post atmıştım ağrım vardı kasıklarımda snra uzandım geçti. Ve baya hareketliydi. Yemek yedim snra biraz uzandım kalktım dedim benimkisi uyuyor heralde hiç kıpırdanma yok 23:00 civarıydı snra tekrar yattım ama bu saat oldu kıpırdanma yok bişiler yedim su içtim yine yok hissetmiyrm bişi olmuş olabilir mi yada gerçkten uyuyormudur ? Acillll doktora gitsem mi şu saatte