Alismomi Esrance ben de uzun bir süre doktora gitmemeye kendimi dinlememeye karar verdim iyice canı sıkılıyor insanın bunaldım gerçekten 🙄
Alismomi gul_bahar bende gebelik yokmuş canım inşallah sende vardır hayırlısıyla nasip etsin rabbim 🙏🏻
Alismomi Esrance ne güzel.. doğru diyorsun insan kendini umutlandırıp bu ay kesin var deyince olmuyor. Beni de dr umutlandırdı ya adetim geçmeden test yapmıcam diyordum dr illa yapalım deyince acaba var mıdır diyor insan..