Kızlarr 32+0 olduk bugün sata göre ama hep bebek ileriden gidiyor bir hafta arayla en başından beri suyum fazlaydı erken doğum riski var dikkat et sancında bekleme hemen gel dedi doktor iki gündür kocaman duran karnım resmen küçüldü bunu herkes farketti hatta çünkü su fazlalığından olduğundan büyüktü bugün ara ara sancım oluyor uyuyamadım ve tansiyona bakıyım dedim 13/8 çıktı normalde hep 10/5 10/6 11/5 felan çıkardı başına böyle bişey gelen oldu mu sizce gitmelimiyim hastaneye yardım edin 🙈🙈