FSCMK Pink09 ben ikisindende aldım birer tane markasına bakmadan aldım çünkü kaliteli üründü üstelik 20 liraya aldım çok uyguna geldi
Cansn Pink09 var ama kullanmadım sıyırıp açmak daha kolay oluyor ama al gene de birer tane dursun lazım olur belki. Rahat eder kullanırsan devamını alırsın
Cansn Pink09 ama hamile külodu al mutlaka yüksek belli olanlarından. Sezeryan da olsan normalde çok rahat oluyor. Ben bir beden büyük almıştım dikişlerim olduğu için normal külotlarımı giymedim. Büyük olduğu için çok rahat ettim.
Damla01 Pink09 ikiside nbb nin aldim sudyeni kullandim guzel yumusakti. Ama arkasi dar oldu biraz uzattim onuda.
Serpilsaltikalp Pink09 pentiden almıştım ben. Memnun kaldım. 30 aylık oğlum var. Onda kullanmıştım. Şimdi ikinciye hamileyim bunda da onları kullanacağım. Yani o kadar kullandım yıkandı vs. Hiç eskimedi. Bozulmadı.
mugece ben sıcak olur diye atlet almadım. emzirme sütyenide bir tane waikikden bir tane ebebekten aldım
Ozgehasan Zehra92 büyük aldim normal de 75di benim bedenim ama şişti ve daha da siser dediler 85aldim
Ozgehasan Pink09 atlet almadım sutyen aldim (nbb) hastane için evde rahat olurum zaten 40tl civariydi tam hatırlamıyorum ama