35+5 olduk.. dün biraz adet olacakmisim gibi ağrım ve ara ara kasılmalarim vardı.. düzenli olmadığı için ve kontrolumde bugün olduğu için kulak asmadim..
Akşam kontrole gittik doktora doguracakmisim gibi hissediyorum dedim delirme daha çok erken dedi ve nst ye bağladı..
20 dakika geçmişti kontrole geldi ve kasilmalari görünce şoka girdi.. onu görünce haftaya planladıgimiz çatı muayenesini de yapip aradan çıkardı..
Sancilarim çok olmadığı için eve gitmeme izin verdi yoksa yatis verecekti..
1 hafta hiç kalkmadan yatmami öğütleyip ilaç vererek gönderdi.. şimdi doğarsa kuvoze koymamız gerekir en azından 37yi dolduralim dedi..
Korkuyorum, bana da dua eder misiniz 🙁