Arkadaşlar organik de olsa o kalıcı bir şey aksi ispatlanmayan şeylerden uzak durun. Çamaşır suyundan bile uzak durmak gerekirken niye o boya kokusunu soluyalim yavrulara da solutalim. Ayrıca her doktorun dediğine de kanmamak lazım. Karatay da ne kadar önemli olan şeker yüklemesi testi icin yaptirmayin diyor ama bir çok kadın bu test sayesinde şeker hastası olduğunu öğrenip erkenden tedaviye başladı. Bırakın saçlarınız doğal kalsın