DidemYldrm merveeed 16 haftalık hamileyim kimse hamile olduğumu anlamıyor bünye meselesi bence iç karnım geniş diye düşünüyorum
Oziss merveeed 17+4 hala bariz şekilde belli değil hafif belli ailem anlıyor sadece onlarda bildiklerinden olsa gerek 🙂
EgeninAnnesiii Benim de var canım. İlk hamileliğimde 6. Ayda küçücüktü karnım ama bu sefer 3. Ayda tostopik duruyo önümde. Şaşırdım bende 😊
MucizemE merveeed ay bilmiyorum valla Doğumum ağustos 10 birde nasipse 😁 hem yancam hem yarım dünya dolancam galiba 😁
SuSerkan Kilo genetik vs çok etken var fizyolojik yapında çok önemli iç karın genişliği diye bi durum da var kişiye göre değişiyor ama ben 8 haftalığım zayıf bi yapım var ve şu an ayva bi göbeğim var ☺☺