Asrinayaz Yarın doktora gidicem kalp atışı için 7+6 yım smear testi yapılıyormu hamilelikte ne zmn yapılıyor yapılıyorsada biri cevap versin lütfen
defne55 Asrinayaz smear testi hamilelikte yapılmıyor diye biliyorum yani durduk yere yapılmaz hiç öyle birşeyle karşılaşmadım
Ftmemne Asrinayaz yok hamilelikte yapılmıyor genellikle. Gerçi ben yıllardır aynı yıllardır doktora gidiyorum 6 ayda bir yapıyordu smear testi. Hamileliği m'den önce baya olmuştu yaptırmadığım ama istemedi yinede.
Duygu19031903 Asrinayaz canım hamilelikte smear tabiki bakılıyor neden bakılmasın bir zararo yok ama doktor buna gerek duyuyorsa bisey den süphelniyorsa tabiki yapabilir.
Asrinayaz defne55 ya bnde nette okudum yapılıyor diye özele gidiyorum onkarı biliyorsunuz aklına ne gelirse yapıyolar para için
defne55 Asrinayaz yok canım bende özele gidiyorum ama öyle bisey yapılmadı bana o test zaten belirli yaştan sonra yapılıyor ve kanser riski falan varsa yapılıyor
Ftmemne defne55 yaş ile alakası yokki. Normal şartlarda 6 ayda bir yapılır düzenli kontrole gıden kadınlara.
Asrinayaz defne55 anladım canm zaten normalde virüs varmı diye bakılıyor hiç bişi çıkmadı kanda bnde o zmn gerekte yok doktor derse yaptırmam
Asrinayaz Duygu19031903 bnm şüphelenecek bir durumum yok özele gidiyorum genelde gereksiz testi çok yapıyolar doktorumuda değiştiricem bu son gidişim ona o yüzden sordum