Kızlar merhaba 😊 eşimin bir ay sonra dogum günü var.hamileyim.ilk babalık hissi olacak doğal olarak. Ben istiyorum ki hem baba olacagı için hemde dogum günü için anlamlı birşey olsun istiyorum.varmı bir öneriniz yada sunu yapsan cok güzel olur dediğiniz birsey 🤗 şimdiden teşekkürler ❤️