Benim de 39+1 de öğrendik dolanma olduğunu 2 tur dolanma dedi doktorum ama ne ağrı nst de ne sancı ne açılmam hiç bir şey Yok bebek kanala girmemiş yarın 39+4 oluyorum ve sezeryana gireceğim istersen bekleyebilirsin dedi olabilecek riskleri anlattı bizim için bebeğin sağlığı önemli pazartesiye kadar doğmazsa mecbur sezeyan olacak dedi o yüzden beklemeyeceğim ama senin zamanın daha varmış istersen bekle 39 u allah nasip ederde belki kordon çıkar boğazından hiç belli olmaz normal olur Doğumun çok istedim çok ağladım normal diye ama nasipten öte de yol yokmuş Rabbim hayırlısını versin inşallah 💕