Derya0707 Busrabora kaç haftalık hamilesin canım benim de 7. Hafta ile 12. Hafta arası öyleydi iki tabak yemek yiyip 1 saat sonra 3 gün açlık çekmiş gibi acıkıyordum şükür 14. Hafta da geçti
Busrabora Derya0707 tugce22_ Esesen Kfkf TugcEva Haftamdayım önceden böyle değildi yeni basladı bu huy bende 😅 ben nasıl engel olabilriim kendime böyle olurda kilo olması gerekenden fazla alırım sanırım
TugcEva Busrabora 🤷♀️Valla kilo alıyosun ister istemez canım ama napım Engel olamıyorum bende boşverdim yemeye devam 😂😂😂
Zeyzey20 Busrabora olmuyo gitmiyo 35 haftalik gebeyim yemeye engel olamıyorum sürekli acim ve gerçekten beni rahatsız ediyo ama acligim geçmiyor 😔😔😔
Cansn Busrabora kendime 3ngel olmaya çalışa çalışa 20 kilo aldım neredeyse. 20 gün oldu 8i gitti. Kendiliğinden gidiyor. Doğurunca eski iştahı da kalmıyor. Abartmadan ye çok da üzme kendini 😋
Busrabora Cansn ya almak sorun değil kilo Allahın izniyle bi şekilde verilir de aldıkca vucutta ki çatlamalar da artar diye düşünüyorum
Busrabora TugcEva hımm cokta almamısın ya 11 kg iyi bence bundan sonra dikkat edersen eger bazı hamilellerin son ay alması duruyomus☺️ Ben daha kilo almadım da iştahım yeni acıldı işte 😁
Hnfe Busrabora ekmekden nefret eden ben 26 haftalik oldum.2 ekmegi yiyorum😅doktorum kilon fazla olacak hamurisinden uzak dur dedi 😅ama deli gibi ekmek yiyorum
Busrabora Hnfe yaaaa zaten en büyük sorun ekmek😂 bende aynı hiç bşey olmasın ekmek olsun yetiyo domates ekmek fakan bayılıyorum😂
ebrarmom08 Busrabora ay darısı basima 😂 bende zorla yiyorum.cocuguma sut olmasi lazm ama icim almiyor hicbisyi yiynce midem bulaniyor 😒😬