Aysu2626 Kızlar mrhba yrn sbh 2 li taramam var 11 haftalk gebeym dua eder misinz bana🤲🏻 Bir de nasıl oluyor bilgilendirr msnz bilenler kan alcklr evt ama hemen öğrenmeyz hrlde dmi nasl olck🥴
Mervektk1126 Aysu2626 önce ölçümlerini yapcaklar ense kalınlığı burun kemiği vs sonra kan alıcaklar 10 15 günde çıkıyo sonuçlar inşllh temiz çıkar sağlıkla gelsin miniğin🤲🏻
Simos44 Aysu2626 benimde haftaya Salı var allah hayırlı sonuçlar almayı nasip etsin. Bu arada 11+4 üm özellikle geceleri vajinama baskı hafif hafif sancı hissediyorum. Çok moralim bozuluyor şimdiden bu kadar baskı ve sancı normal mi yaşayan var mı? Kasık ya da karında değil de tamamen vajinamın iç kemikte hissediyorum. Umarım normaldir
pinkin çok gereksiz, bence yaptırmayın. he sonuca göre bebeği aldırıcam diyorsanız siz bilirsiniz.. ama aldırmayacaksanız boşa o strese girmeyin derim..
Simos44 Efuli1 bende enfeksiyon vardı 5 haftalıkken ilaç kullandım. Sonra ki testte geçti çıktı ama aşırı da kremsi akıntı var iyice psikolojim etkileniyor artık. Doktor da ısrarla hamilelikte akıntı normal dedi en son.
Mervektk1126 Efuli1 o haftalrda oluyo kızlar karın ağrısı kasık ağrısı benm adet ağrılarım gibi karın ağrılarım oldu şiddetli ama normalmiş kanamanız vs yoksa korkmayın bişicik olmaz allahın izniyle biz 33 haftalık olduk o ağrılarla