Herkese merhaba🌸Geçen gün post açmıştım 2 cm açılma ile suni sancı verilmeye başlanmıştı.Doktorlar muayene sonucu normal Doğum yapabileceğimi söylemişlerdi.Suni verilmeye başlandı.Tabi ilk başlarda çok masum.Bi saat içinde 5cm olduk herşey çok güzeldi.Suyumu patlattılar.Sonra inceden inceye sancılarım arttı.Tabi ben yerimde duramıyorum.Bu arada saat 12 de(öğlen) verilmeye başlandı.Saat 8gibi açılma 7 cm oldu fakat 3 saat boyunca şiddetli ağrıya rağmen açılmam olmadı 😔 saat 12 de açılmam artık 9 cm di ve ıkınmaya başlattılar.Bebeğimin kafasını gördüklerini söylediler fakat çatım dar olduğu için bir türlü doğmuyordu.Hemen acil sezeryan dediler çok korktum.Tam 12 saat suni yedim sancı çektim ve sonuç sezaryen...Genel anestezi ile bebeğimi kucağıma aldım.ama Çok mükemmel bir duygu tarifi yok.O çektiğim acıların hepsi geçti☺️ Ne olursa olsun Doğumdan korkmayın Ve sadece bağırmadan derin nefes alarak ıkının☺️ Biraz uzun oldu k.b Herkese hayırlı kolay doğumlar dilerim güzel anne Ve anne adayları 🌸🌸