Hnfkrn Haftadayım ve 4. Aydan beri hafif olarak idrar yolu enfeksiyonum var son ay olduğu için tırsıyorum bebeğe zararı var mı ki devlette Dr gidiyorum ve beni aydınlatıcı bişey söylemiyor nasıl işse...var mı aynı durumda olan
Semaa12 Hnfkrn benimde biraz vardi bol su ictim surekli idrara ciktim temizlige dikkat et ic camasirlarini utuleyip giy
Kaderacar Hnfkrn hamilelikte oluşması normal bir durum bende de olmuştu. Sadece bol su içerek atlattım şimdi idrar yaparken yanma falan da olmuyor çok iyiyim ayaklarını yukarı uzak dinlen geçer inşallah canim