Selam arkadaslar 8+3 gunluk hamileyim bugune kadar ciddi bulantim olmamisdi yanliz bugun oyle cok bulantim oldu ki ilac almak zorunda kaldim birde ona arti olarak ciddi gaz sancim var yatmak da bile zorlaniyorum her yerime bicak saplaniyo sanki boyle olup da size iyi gelen geciren birsey oldu mu.. bulanti gecti ilacla ama gaz sancisi cok fenaa..😔😔🤰🏻