Doktoruma göre 37+4 son adet tarihime göre 39+4 te doğum yaptım.Sabah 7.30 da sancım başladı.İlk başta karnım ağrıyo tuvaletim var sandım.9.30 a kadar 10 dakikada bir sancı giriyodu.9.30 gibi tuvalete gittim kan gelmişti yani nişan.Doktorumu aradım anlattım doğum başlamış hastaneye gel dedi.Bende duşa girip öyle gelsem olurmu diye sordum.O da saat 13.00 de muayenehanesine gelmemi söyledi.Duşa girdim kahvaltımı yaptım eşyalarım zaten hazırdı.12.30 gibi sancılarım artınca eşimi çağırıp hastaneye gittik.Nst ye bağladılar sık sık.Ebe alttan muayene etti 5 cm açılmam vardı.Sancılarım daha da arttı 3 kere duşa girdim sıcak su rahatlatıyor aklınızda bulunsun.Saat 19’a doğru doğumhaneye aldılar.Ebe suyumu patlattı sancılarım daha da arttı.Doktorum geldi 3-4 kere ıkındım ve 19.30 da oğlumu kucağıma aldım.Tarifsiz bi sancı tarifsiz bir mutluluğa dönüştü☺️ Allah isteyen herkese normal doğumu nasip etsin.Doğum anı çok zor ama sonrası çok güzel👍