Arkadaşlar daha öncede yazmıştım. Şuan 24haftalık gebeyim. Kasılmalarım vardı bugün detaylı yapıldı usg orda çocukta bişey çıkmadı ama küçük bir kanama alanı var rahimde tespit edildi detaylıyı yapan doktorum bundan kaynaklanıyor dedi. Şimdiye kadar ara ara endol kullandım ama o da suyu azalttığı için kestiler. Doktoruma da görüştüm progestan fitil olarak iki defa kullanıyorum. Magnezyum iki defa kullanıyorum. Bide haftalık proluton depo iğne yaptırıyorum. Endol kesildi. Doktorum adalat önermiyor 28haftadan sonra kullanabiliriz onuda hastane şartlarında ve 48saatten fazla kullanmayı diyor yan etkisi büyükmüş anneye zarar verebilirmiş. Kasılma oluyor yine artarsa gel dedi muhtemelen erken doğum olucak dediler benim durumu yaşayan var mı ve adalat kullanan var mı gebeliği böyle sonuna kadar devam eden var mı psikolojim alt üst 😢