Ben 26 . Haftadayım ve gebeliğin işk döneminden beri kusma nedir bilmezdim yalnız 25.haftada 1 hafta kadar bebegin yukarı çıkmasından dolayı bi kusma seruvenım oldu bence kusuyo olmanız kilo almamanız bakımından o kadar iyi kı çinkü kusmayan gebe = kilo alan gebe demektir . Siz kustukta sadce bebegınız almanız gereken kiloyu alıyor siz almıyorsunuz buda doğum sonrası daha az kiloyla basetmek demek 😄