Esra1677 Selam arkadaslar tek.yumurta ikizlerine hamileyim 20 haftalik tetenoz asisi olayimmi olmayayimmi siz oldunuzmu
annevebebek17 Esra1677 bende oldum 20 haftalık hamileyim canim nasipse biray sonra tekrar ikinci doz asim var olmanı tavsiye ederim önemli
Esra1677 Tugba12345 ben de bir turlu karar veremedim napsam diye doktorum da bana birakti olucam sanirim yarin
Lastmoon Esra1677 bende oldum canım ayrı ayrı 1 er ay arayla 2 doz toplam ol bence senin için ameliyatta vs önemli tabi.
Dniiz Bende bugün oldum canım vurulurken bir şey yoktu şimdi az ağrım var iyi olacağını düşündüğüm için vuruldum doktorum da vurul demişti Zaten