ben kontrollerimi hep medipol megada yaptım doğumum nisa da nasip oldu..😊
1 defa derya hanıma gitmiştim gerçekten tatlı bir bayandı ilgiliydi de, doğum olacağı gün medipolde randevum vardı ama dr um acil işi çıktığı için öğleden sonra hastaneden ayrılmıştı bende medipolde başka hiç bir dr dan memnun kalmadığım için nisaya gittim. bence gene olarak güzel bir doğum oldu. doğumun mesai saati dışında olursa medipolde dr un gelmiyor ama nisa da geliyor bence bu avantajlı bir durum. medipolde doğuma erkek girebiliyor ama nisa da girmiyor. nisa çok daha ucuz medipol göre ben medipol'ün o ücrete değeceğini hiç düşünmüyorum