Bence kesinlikle her üründe avent diyorum üstüne tanımam 14 aylık oğlum var herşeyi aventti şimdi tekrar hamileyim ondada kesinlikle avent kullanırım hatta oğlumla 10 arası olan bi arkadşmın çocuğu var bir dünya emzik denediler emmedi çocuk oğlumunki çiftliydi birini hiç kullanmamıştık ona verdk 0-3 aylık emzik olmasına rağmen 1 yaşına kadar onu kullandılar başka emzik emmedi çocuk ve bence damaklılar daha çabuk yorar çocuğu diye düşünüyorm