Merhaba hanımlar, 2aydır dünyanın en güzel duygusunu yaşıyorum, bazen gülücükler bazen gözyaşları, ama her gecen gün büyüyen bir aşk bu ❤️ 40.haftamda spinal sezeryanla kavuştum kızıma, doğum cok güzel gecti, zor kısmı ayağa kalkma kısmıydı, karşıya bakın direk yere bakmayın, zorlanırsanız dinlenin tekrar deneyin, gecenin ilerleyen saatlerinde sütüm az geldiği İcin mama verdik ama size tavsiyem göğüs pompası götürün yanınızda, hem sütün erken gelmesine de yardımcı olur, hem belki mamaya gerek kalmaz, depend mutlaka alın, göğüs kalkanı ya da göğüs pedi iyi oluyor, İlk zamanlar özellikle işe yarıyor, hastanede yanınızda kalan kişi cok önemli cünkü cidden pek Bi şey yapamıyorsunuz, doğumdan sonraki ilk hafta ne olduğunu cok anlamıyorsunuz, bebeğinizle olmanın tadını cıkarın bol bol koklayın sarın sarmalayan yavrunuzu, minicik, caresiz, ama sizi tanıyor, sesinizi kokunuzu biliyor, bol bol konusun sakinleştirin sarkılar söyleyin size de iyi gelecek, Bi de ilk bebeklerini bekleyen annelere özellikle tavsiyem doğumdan önce bebek bakımı ile ilgili eğitim alabiliyorsanız mutlaka alın cok cok önemli, yoksa kim ne derse ona inanıyorsun, doğru mu yanlış mı bilmiyorsun, eğitim şart kesinlikle ihmal etmeyin 🥰 doğumdan sonra mutlaka happy Kids e gecin, orda her konuda yardımcı oluyorlar, yalnız olmadığınızı hissediyorsunuz, bu dönemde cok iyi geliyor 🤗 uzun oldu aklıma gelenler bunlar, sorusu olan varsa fırsat buldukça cevaplayabilirim 😍 hepinize hayırlı doğumlar, her anın tadını cıkarın ❤️