@Asli48 35. Haftadayım lierac kullanıyorum belime çok sürmemişim belim çatladı karnımda çatlak yok ama 37-38-39 da bir günde çatlayan varmış o yüzden ha ben çatlamam artık diyemiyorum, ben son 3 aydır lierac kullanıyorum, onun öncesi kıştı bebek yağı kullanıyordum ama yaz girince yağ bana çok ağır geldi çok zorlandım kullanmakta lierac ile devam ettim