Hanımlar benim yaptırdığım testlerde cmv-ıgM ve cmv-ıgH 2.50 pozitif çıktı. Doktorum yeniden istedi testleri ve aviditi diye bir test yaptırdı. Sonuçlar bazen yanlış olabilir ama biz garantiye alalım dedi. Böyle olupta bebeğinde problem olmayanlar var mı? Sonuçlar 1 hafta sonra çıkıcak ona göre duruma bakıcaz dedi doktor.