espalp ay evet acı çekmek hoşumuza gidiyor ben saglikciyim ve bu sektörde birsürü ebe arkadaşım.var neyin doğru neyin yanlış olduğunu bizzat kendilerinden duyuyorum ayrıca sezeryanda bile devlet hastanelerinde tamaman uyutulmak yasaklandı sebep ne hic düşündün mü bayan çok bilmiş neden artık birçok ameliyatta sadece o bölgeyi uyuşturuyorlar oturda risklerini araştır