Ben önermiyorum ben Doğum akşamı içtim rezene bide kimyon hem gaz hem süt için sabah 8 de doğumumdu gece sancım oldu sabah 7 de hastaneye gittik Doğumum başlamıştı planlı sezeryan dı ve sütüm 2. Gün geldi gazımıda 2, gün çıkardım ama ilk Doğumumda gazımıda ilk gün çıkardım sütümde ilk gün geldi