Geçen haftalar da cvs yaptırdım ve geçen yıllarda kromozom bozukluğu sebebiyle bebeğimi kaybetmiştim test sonuçlarını karşılaştırdığımızda ikisinde de x ve y kromozomu bulunuyor. Bu cinsiyetini mi belirliyor. Yani kız bebeğim olsaydı sadece xx mi olacaktı? Sonuç örneğinde böyle yazıyordu ^ Hasta materyalinden izole edilen genomik DNA örneğinde, 13, 18, 21, X ve Y kromozomlarının her biri için STR markırları
kullanılarak QF-PCR yöntemi ile anöploidi taraması yapılmıştır. ^ cevaplarınız İçin teşekkür ederim.