Sumeyye07 ben de 20. Haftamdayım aynı şeyi yaşıyorum canım. Benim 2 hafta geriden de geldiğini söylediler gelişiminin suyum riskli düzeydeymiş. Bir neden bulamıyorlar yani çok şükür organlarında filan bi sorun görünmüyor. Ben de havuç suyunu denedim bi hafta filan sabah akşam bir çay bardağı içtim ama çok bi etkisi olmadı bende maalesef. Dün de doktorum havuç suyunun engelli bebek sahibi olmaya sebep olabileceğini söyledi, içerisindeki yoğun A vitamininden dolayı. Aynısı şu sivilce ilaçları var ya roaccutane mıydı neydi onda da varmış A vitamini yoğun diye 2 yıl gebelik düşünmeyin diyorlar kullandıktan sonra belki bilirsin, öyle anlattı doktorum. Burda biri bana ballı limonlu şerbet içmemi söyledi aktar kendisi. Denenebilir belki o da. Bol sulu meyveler filan tüketiyorum ha bu mevsimde kiraz arttırır dediler kiraz yemeyi deneyebilirsin ben de denicem onu. Havucu lütfen çok uzun süre yapma 4-5 gün yap onun da riskleri çokmuş ben bilemedim.