Arkadaşlar bu 3 hamilelgin ama 2 si erkek ti doğuma bel ağrısı ile gittim şimdi kizin olsxak insaah karnım ağrıyor kasiklarim da bi ağrı yok parol içtim rahatlamak için gelince kıvrandirdi beni 2 doğumum da 36 haftalık erken oldu midem de bulaniyir su an iyiyim ama 2 jere geldi ağrı kollarım kalkmadı halsizlestim çok kötü oldum doktoruma ulaşamıyorum başına böyle bisey gelen var mı gaz sancisimi ya da üşütmüş olabilir miyim ki😔