Arkadaşlar iyi akşamlar Konak hastanesi Sedat bey’e gittik Güler yüzlü hoş bir doktor ama bebek gayet iyi dedi baska da birsey demedi 5 dk içinde çıktık odadan bilgilendirme filan yapmadı o yüzden pek içime sinmedi o doktor Neşe hanıma gitmeyi düşünüyorum giden var mı ona cok memnun herkes ama sormak istedim burdada 😊