3 yıl önce bitti tedavim 9 ay kullandım suanda 15 haftalığız🤷♀️kısırlık ya da yumurta rezervini etkileyen bir durumu yok sadece e vitamini yüksek olduğu için vücudun bunu atamadan bebek geldiği zaman ona yüklü bir e vitamini geçişi falan olur diye en az6 ay bebek olmaması gerekiyor bunu doktorum söyledi