Arkadaşlar çok acil fikrinize ihtiyacımız var ablamın 3 yıldır çocuğu olmuyordu geçenlerde evde test yaptık ve pozitif çıktı ayriyeten hastaneye gidip kan verildi orda da olumlu sonuç aldık. Değeri 300 çıktı hatta. Ama bugün hastaneye gittiğimiz de doktor hamileliğin görünmediğini söyledi sizce böyle bişey olabilir mi