Merhaba kızlar, ben 18+3 haftalık hamileyim, yaşım 27. Biraz önce doktorum aradı sonuçlarımı söylemek için,yaşıma göre normal değerin biraz üstünde çıkmış panik yapma dedi ama yurt dışına gönderilen bir kan testi varmış biraz ücreti Yüksek o da kesin sonuç vermiyormuş, ya da 20. Haftayı bekleyeceksin ayrıntılı ultrason için dedi. Down sendromlu ya da sendromsuz diyemiyorum dedi. Bunun gibi birşey yaşayan var mı ? Şuan çok üzgün ve panik halindeydim...