Kizlar ben 62 ile basladim tup bebek seruvenime. Hamilelik hormon takviyeleri filan derken bugun tartildim 70 kiloyum. Gram gram artiyor. Gobegim epey aldi. Cok korkuyorum kizlar 22. Haftada 8 kilo almis oldum. Doguma kacla girerim sizce? Asiri yemiyorum ama kontrollu gittigim halde boyleyim 🤷🤷 cok korkuyorum. Kizim 500 gr olmus.