Demirleblebi Kızımızın odasını yavaştan yapmaya karar verdik. Bugün Pierre cardin bebek odalarına baktık ama karar vermek çok zor geldi. Sizler nereden hangi marka hangi modeli aldınız? Ciddi anlamda tavsiyeye ihtiyacım var.
Ebruliiii Demirleblebi çilekten aldım büyüyen beşik aldım normal büyüyen beşiğe göre biraz daha büyük model kenae çıkınca 1.80 oluyor norma baza boyunda baya büyüyene kadar kullansın dedim
Sevvaldal Demirleblebi istanbuldaysanız noktabebe diye biryerden aldım. İnstagram hesapları var. Oradan bakabilirsiniz.
SemaAsya Demirleblebi Biz Pierre Cardin Alessi serisinden aldık. Kurulum yapıldı memnunuz. Hem kız hem erkek bebeğe gidiyor hem de genç odası olarak da kullanabilir.
Seda_123 Demirleblebi Noktabebeye bakın instagramdan pendikte mağazası var iyi bir yer güvenebilirsiniz kargoylada yolluyorlar eger uzaktaysanız
Demirleblebi Ebruliiii bende büyüyen beşikten alma taraftarıyım ama kullanışlı olmuyor dediler kafam karıştı.
Ebruliiii Demirleblebi sallananlardan alma çileğinkiler sabit sallananlar çok kalitesis kırılcak gibi odamızada park beşik koycam
Hiloss Çilekten aldık mocha baby ürünün adı erkek bebeğe de kız bebeğe de gide altta yavru yatagida var ileride kardesi olursa ikisini rahat idare eder diye düşündüm
Zeynep1080 Bende şimdiden bakıyorum Pierre cardin hoşuma gitti benimde galiba ordan alırım noktabebe deki modellerde hoşuma gitti ama canlı görmedim zaten istanbuldaymış