Dgrm16 Bebgim 1 hafta sonra 2 ayı bitirecek..yaklaşık 3 hastalıktan itibaren göbek fıtığı çıktı Dr geçer dedi bir şey yapmadı biz haz damlası aldık ama ikinmalari hala devam ediyor. Başına böyle bir şer gelen var mi