Benim gibi olan anneler azıcık sohbet edelim biz 6 aydır gebelik düşünüyorduk son 3 ay ovulasyon takibi yaptım ilkinde tutmadı 2. Tuttu ama düşük oldu şimdi çok şükür gebelik var ama daha erken olduğu için gözükmedi Pazartesi günü ultrasonda bakacağız. Ablam ve kuzenimde kan pıhtılaşma sorunu vardı gebeliği öğrenir öğrenmez doktora gidip söyledim sizde pıhtılaşma sorunu genetik sende test yapmaya gerek yok yapsakta 1 aya anca çıkar geç olur ve gebelikten dolayı değerlerin değişir dedi ve kan sulandırıcı yazdı 8 gündür kullanıyorum onun yanında coraspin kullanıyorum ilk gebelik düşük olduğu için bu sefer korkuyorum sizler ne durumdasınız 🤗