Kızlar merhaba,
28+4 günlük hamileyim bugün kontrolüm vardı herzamanki gibi büyük bi heyecanla gittim. Doktor bebeğin ayağı aşağıda sakın kendini yorma yat dinlen yürüme de artık, basınç yaparsa erken doğum olur dedi😥 Normalde günlük yarim saat falan yürüyüş yapıyordum. Başına böle birşey gelen var mı? Daha erken döner demi Rabbim hayırlısı versin inş dua edin bana