Bugün 14. Haftama girdim 2 gündür karnımda hafif bi ağrı vardı bugün evim çok kirlenmişti etrafı süpürürken ağrımın şiddetlendiğini farkettim böyle içimden bişeyler kopuyor gibi oldu hemen uzandım hafifledi ama korkuyorum sizce hemen doktora gitmeli miyim?