Selam kızlar 40+4 günlük hamileyim ne sancı ne açılma var hafif hafif regl ağrım ve kasık kemiklerimde biraz daha şiddetli ağrım var bugün doktor pazara kadar bekleyelim pazar günü yatış yap dedi dua edin de kendi sancımla ve açılma ile doğuma gireyim çok korkuyorum! Tavsiyede bulunacak olursa sevinirim