GamzeTurkk Suni sancı diye bir şey yok hanımlar önce psikolojimizi rahatlatalım :) Doğumun başlaması için beyindeki oksitosinin devreye girmesi gerekiyor. Ve oksitosin salgılandığında biz rahimde kasılma hissediyoruz. Sancı değil aslında :) Bazı gebelerde oksitosin salınması için desteğe ihtiyaç oluyor. Bu sırada serumla vücudumuza oksitosin veriliyor :) Yani diyor ki rahim artık kasılmalara başlasın bebeği dışarı itsin 🥰 Normal sancınız olsaydıda aynı acıyı hissedicektiniz. Serum alıncada aynısı olucak. Endişelenmeye gerek yok. Sadece algı yapımızı değiştirmemiz gerekiyor. Bu zamana kadar herkes suni sancı dedi ama ne olduğunu tam olarak bilemedi. İnsan bilmediğinden korkar :)
Allah hepimizin yardımcısı olsun 🐣