Canannnn Merhaba arkadaslar 35.haftadayım kasık ve bel agrım var sabahtan berı göbek deliğimde yanma normal mi acaba bu 😔
Deletedmom0333 Canannnn bende 35+1 im canım normal bebek agırlaşıypr ve buyuyor kasıktakı agrıları şiddetli ve aralıklarla gelıyorsa doktora git diger turlu yalancı dogum sancısı olabilir