Hanımlar merhaba. Kadınlar kulübünün eski postlarinda okudum az önce adaçayı yağının iltihap söktürücü ve hamile kalmaya yardımcı etkisi varmış. Bir kaç kişi uyguladim hamile kaldım falan yazmış. Pamuk, peçete ya da tampon gibi bir şeye bir kaç damla damlatilip geceden vajinaya yerleştirip sabah çikariliyormuş. Adet bitiminde başlayıp 3 gün falan kullanıliyormuş. Bilgisi olan var mı? Deneyip fayda gören ya da yan etkisini falan gören var mı acaba aramızda ?