Zisan14 Aynı ben canım benimde başka bi doktor Prof. Baktı ama adam 1 saat boyunca suratsız bi şekilde sadece kalbine baktı . Bide öyle bi anlattı ki ben hemen ağladım. Anlatış tarzından dolayı bana yurt dışındaki kan olayını anlattı herşey normal Ama dedi sustu (bende çok korktum) sonra kalpte parlaklık var ben bunu size nasıl anlatcamki dedi ben iyice korktum halbuki burada günde kaçtan kalpte parlaklık mesajı okuyoruz az çok bilgiliyiz. O doktordan sonra kendi doktoruma gösterdim bana Canım takma o çok önemsiz bişey dedi bende rahatladım . Yani ne olursa olsun bazı doktorlar hiç hasta psikolojisinden anlamıyor 😬