Hamileler için olan likit Gaviscon içebilirsiniz, A grubu ilaç sınıfına girdiği için günde 8 tatlı kaşığına kadar sakıncası yok. Hamileliğimin başından bu yana içiyorum 10 şişe bitirdim 😊 olmasaydı ne yapardım bilmiyorum, başka hiç bir şey işe yaramıyor. Çantamda taşıyorum artık ☺ şuan 27.haftdayım mide yanmalarım hala devam ediyor 😔 Bu arada doktorumun ve eczacımın tavsiyesi üzerin kullanıyorum 😊 sevgiler..