11 gündür hastanede yatıyorum 25+6 haftalık hamileyim ikiz ve tüp bebek kasılmalarım dursun diye vücuduma okadar çok ilaç aktarıyorlarki çocuklara vicdanım sızlıyor bir kaç hafta daha dursalar en azından hayata turunma şansları olur çok bunaldım ne olur dua edin bana lütfen😞😞😞